Kanske är det just såhär roligt att läsa min blogg

Kanske är det väldigt töntigt och 2007 med bloggar.
Kanske är det också väldigt töntigt med attgöra-listor och
dethärserjagframemot-listor.
Kanske är jag väldigt töntig just idag.
Fast kanske är jag bara glad.

Jag ska göra väldigt mycket saker. Både i sommar
och i höst. Och snart. Och nu.

En lista tillägnad mitt liv som bloggare:
Inom snar framtid och i annan framtid ska jag..
...Ta studenten
...Sommarjobba med min far och bli rik
...Åka till Göteborg och Way out west
...Sluta röka för att sedan börja igen
...Åka någon annanstans
...Börja träna igen
...Vägra att sola
...Sluta äta så onyttigt för att sedan göra det ändå och bli besviken på mig själv
...Plugga lingvistik
...Bli asfull på nationer
...Skaffa mig ett hederligt jobb

Jävlar i mig vad kul vi ska ha.
Are you in or are you out?

Kommentarer
Postat av: Dolfin

I´m in!

2008-05-11 @ 19:42:05
URL: http://enfindelfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0