Jävlar i min lilla låda

Egentligen så förkastar jag sådana där feelgood-inlägg á la Blondinbella.
Men just nu mår jag riktigt bra.
Jag lämnade in min filosofifördjupning idag och känner mig ungefär femton kilo lättare.
Jag lämnade även in min geografifördjupning. Nu slipper jag även den.
Men det är egentligen inte det bästa med den här dagen.
Det bästa med den här dagen är att jag fick tillbaka mitt tyskprov. Och det var ett bevis
på att jag är en jäkla språkbegåvning, okej, jag ska inte överdriva. Jag är snarare en
pluggbegåvning. Hur som helst, jag fick 196 poäng av 208 möjliga. Är inte det hardcore så säg?
I am the germanator!
Det enda jag har kvar i skolväg nu är ett stort läxförhör i tyska på tisdag (behöver vi ens fråga oss
hur det kommer gå?). Och ja, sen är det nog inget mer.

Det enda dåliga den här dagen har bjudit på är min middag.
Jag skulle ju som sagt undvika kolhydrater. Så jag gjorde någon
konstig champinjonsoppa med bönor. Sjukt äckligt.
Jag var tvungen att ta en macka, fast det var bara knäckebröd.
Var det okej, eller har jag brutit mitt löfte nu?

Men Ohly, Pagrotsky och Reinfeldt:
Vi ses på söndag? Visst gör vi?
Rena rama koalitionsmötet!

(Jag vet att det känns en aningen maniskt med massa utropstecken och sådär.
Jag hoppas att ni kan förlåta mig.)

Kommentarer
Postat av: ohly

självklart ses vi, amanda! jag ser särskilt fram emot kycklingen och pilaffriset.

ps. jag gillar utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-15 @ 20:11:58
Postat av: pagrotsky

leif med! men leif ska äta vego-mat. ses där!

!!!!!

2008-05-15 @ 20:13:18
Postat av: Reinfeldt

I´ll be there

2008-05-16 @ 15:26:45
URL: http://moderat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0