Hungerkoma

Fan vad tråkigt jag har.
Jag försöker att lösa korsord på korsord.se men det är inte särskilt
kul. Hela grejen med korsord förstörs lite av att det är på en datorskärm.
Och så har jag inte ätit idag heller. Kanske var det lite med flit. Men jag glömde
bort det litegrann också. Nu mår jag illa och funderar på att gå och lägga mig och dö.
Men livet är inte så enkelt.

Och det känns som att det är massvis med saker som jag borde ändra i min filosofiuppsats.
Det känns som att det är massor som är oklart och fel men när jag läser igenom den kan jag inte
komma på något. Den enda som har läst den är mamma och hon är inte särskilt insatt. Jag väntar
på att Carro eller Astrid ska godkänna den. Men de verkar ha flytt landet och msn för gott.

Och så skivan på söndag. Inte för att det här är någon annonsplats, men
eftersom folk verkar vara allmänt oinformerade i ämnet så ska jag ge
er lite upplysningar.
Alltså, SP3b och Sp3c har skiva på Birger Jarl på söndag! Den artonde det vill säga.
Eftersom det blev lite strul finns det inga eftersläppsbiljetter kvar så ni får allt betala
i dörren. 100 kronor är det enda som krävs för att få ha askul med mig en hel kväll.
Och det är jäkligt billigt. Jag är ju som bekant alltid full, nu kommer jag dessutom
vara full i högklackat. Det här kan ni bara inte missa.
Ni som känner er träffade bör komma.
Nu tänker jag inte tjata mer. Kanske sms-trackasserar ett par stycken
runt åttatiden på söndag, då jag förmodligen är lite schalongsch.

/

Kommentarer
Postat av: karro

trevlig kväll! :D
kram

2008-05-14 @ 17:59:52
Postat av: ohly

får kommunister komma?

2008-05-14 @ 19:47:29
Postat av: Amanda

Kommunister är det bästa jag vet.
KOM!

2008-05-14 @ 20:21:19
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se
Postat av: ohly

åh nu blev jag nästan lite rörd.
vi ses på BJ!

2008-05-14 @ 23:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0