Hotshots

Kände att det var dags för ett inlägg. Inte för att jag vet varför. Egentligen
är jag alldeles för varm för att sitta i mitt rum. Eller det är rättare sagt mitt rum
som är för varmt att sitta i. Jag har aldrig förstått varför vi köpte lägenheten
som alltid är i solläge.

Igår var jag på studentmottagning hos min kära kusin. Jag blev om något jäkligt
sugen på att ta studenten. I början var det lite segt men efter några öl, lite vin
och några shottar så var jag på gång. Dock hade jag glömt mitt leg hemma så det var
bara att sätta sig i bilen hem när de andra drog ut. Dock fick jag en öl som färdkost
och när jag kom hem var det bara en sak som gällde - Palermo. Jag lyssnade på Alla
som inte dansar är våldtäktsmän medan pappa sov i framsätet. Väldigt taggad förfest.

Ikväll ska jag dricka kir och bli full.
See you in the moshpit, som jag brukar säga.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0