Härdsmälta

Idag är det studiedag. Det betyder att jag har sådär tråkigt igen.
Vaknade halv tio och undrade vad jag skulle göra med mitt liv.
Nu har jag druckit kaffe, duschat och rökt. Jag har tråkigt nu.
Astrid hade inte tid att hänga så jag får vara själv.
Fast klockan två ska jag till skolan. Vi ska spela spel.
Ja, jag är lika nördig som jag ser ut. Nej, faktum är att en kille i min klass
har gjort ett brädspel som projektarbete så nu ska vi provspela det, tillsammans
med Anders Danell dessutom. Det säger kanske inte er som inte går på katte så mycket,
men det är iallafall vår käre studierektor. Och det säger väl allt? Eller?
Hur som helst, det är långt till klockan två. Jag funderar på om jag ska fota lite med min pappas
systemkamera. Men jag har brist på fantasi. Det kommer ju ändå bara sluta med några halvdana poserbilder
som jag lägger upp på bilddagboken i hopp om att någon ska notera den förbättrade kvaliteten på mina bilder.
 Så nej, så kul ska vi inte ha det idag.

Nu ska jag titta på youtube-klipp och låtsas att jag
hänger med i svängarna.

Återigen: Vi ses på söndag!


Kommentarer
Postat av: ohly

åh, att spela brädspel med danell är ju typ min dröm. du måste berätta allt om hur det var på söndag!

2008-05-16 @ 17:31:24
Postat av: pagrotsky

du är en sån suck-up, ohly. alla sucker-uppers kan gå och ta sig (fast du vet att jag är hemligt kär i dig, söt-larra?)

amanda, du borde fotat brädspelet.

2008-05-16 @ 18:00:15
Postat av: ohly

vadå suck-up?! jag gillar anders på riktigt. och jag gillar faktiskt brädspel. funderar på att ta med ett till skivan... det skulle ju liva upp stämningen lite!

2008-05-16 @ 18:16:36
Postat av: Anonym

Nej, gör som IB-eleverna. Ta med dina läxor!

2008-05-16 @ 20:17:43
Postat av: ohly

aha, är de så de klarar allt plugg? men okej, jag har ju faktiskt en book report som måste skrivas...

2008-05-16 @ 20:27:17
Postat av: love

känner mig snuvad på konfekten nu när du inte bloggat som LOVAT!!!!!!!

men ok, du får bjuda på nåt extravagaanzzzz nu när bloggen fyller år. nåt från upplands? skvaller? kom igen nu!

*trogen läsare tillkännagiven*

2008-05-17 @ 05:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0