Flaschback

(Jag var tvungen att behålla den felstavade rubriken eftersom jag finner det ganska
roande. Sen jag började läsa tyska har jag fått en förmåga att alltid skriva "sch" till
alla tje-ljud.  Vad är det man kallar sådant? Yrkesskada?)
 
Nu gick det upp för mig att det var någon som hälsade på mig med frasen
"Hej Amanda Sofia Lundgren" på Palermo i fredags. Eftersom jag var rätt full så
kommer minnesbilderna tillbaka nu. Men det jag också minns är att jag aldrig
riktigt uppfattade att det var jag som var Amanda så jag var nog lite nonchalant.
Och så var jag nog jäkligt full.
Fast jag är ju inte nonchalant. Det är inte min grej.
Men att vara full är min grej. Det känns mera "jag" på något sätt.

Jag har ack så tråkigt och en cigg skulle inte sitta helt fel.


/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0