Fieber

Jag har haft kanske världens sämsta dag.
Okej, nu tog jag i. Den har varit bra på sina ställen, men långt ifrån
fulländad.
För det första vaknade jag med huvudvärk.
Senare blev jag bortglömd av X antal personer i skolan och fick därför
ingen lunch. Jag är helt enkelt ett spöke som ingen ser. Nej, riktigt så
jobbigt är det inte. Men jag fick iallafall ingen lunch och inte heller åt jag någon
frukost. Detta är som kanske bekant inte den bästa kombinationen.
Körde snabbshopping med P (trots att hon var en av dem som glömt bort mig)
och sedan lite fika. Jag fick en kopp kaffe och det gjorde min dag. Som bekant (åter igen)
så mättar kaffe och cigaretter hungern jäkligt bra.
Men efter ett tag kunde inget kaffe i världen rädda mig. För helt plötsligt drabbades jag
av världens ryggont. Fast mest ont i njurarna kanske. Helt opepp.
När jag kom hem kunde jag knappt röra mig så jag bestämde att jag kanske skulle titta
lite på tv i stillhet.
Jag vaknade nyss upp (ungefär en timme senare) från min koma. Och jag har feber och huvudvärk
from hell. Är det något jag är bra på så är det att bli sjuk när jag inte har tid att bli sjuk.
Jag ska ju gå på fest på onsdag. Och på torsdag fyller jag år. Och på fredag ska jag på studentmottagning.
Jag har inte tid helt enkelt.
Men å andra sidan har jag faktiskt en annan bra egenskap. Och detta är att jag faktiskt kan få feber och bli
megasjuk och sedan sova bort det tills nästa dag.
Och detta är precis vad jag ska göra nu.

(Tyck gärna synd om mig. Både för febern och för att jag
har dumma kompisar som glömmer bort mig.)

Guten nacht

Kommentarer
Postat av: P

förlåååååt. har du inte förlåtit mig än?

2008-05-26 @ 19:45:13
Postat av: Amanda

Haha joorå, jag låtsas bara!

2008-05-26 @ 20:26:13
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0