Det är ingen vanlig dag

Nej, för idag är det min födelsedag. (Gratulationer mottages gärna i kommentarsfältet.)
Trots att jag fortfarande är lite halvsjuk så har det varit en bra dag.
Jag fick ett bakis-kit av carro och random presenter av mamma och pappa.
Av min käre bror fick jag pengar.

Det som förstörde födelsedagskänslan lite var att jag hostade upp världens
äckligaste blod/slemklump imorse. Den var tillochmed hård. Och jäkligt stor.
Men sen mådde halsen bättre. Alltid något.
Även fast jag har blivit så gammal som nitton så är allt i sin ordning. Mamma och pappa
kom in och sjöng klockan fem eftersom jag vill ha uppvaktning på morgonen. Och så kunde
jag självklart inte sova igår kväll. Det är så det ska vara.

Jag är lite besviken på tre personer som inte har sagt grattis. Då syftar jag på Zacce,
Currie och Fia. Ta det här som ett hot. Eller kanske bara en arg hälsning.

Nu ska jag fortsätta fira mig själv.
Åh, jag älskar att fylla år. Det nästan pirrar i magen.

/ Amanda, 5 år

Kommentarer
Postat av: alle

grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-29 @ 20:48:48
URL: http://aaaaooooooouuu.blogg.se/
Postat av: malin

grattis. jag hostade med upp en sådan en gång för inte allt för länge sedan. jag brukar säga att det var en halsmandel. (blir lite mer intressant då)

2008-05-30 @ 08:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0