Der Übermensch

Jag sov ingenting i natt känns det som. Mina sömnproblem börjar stå mig upp i halsen.
Jag var tillochmed tvungen att snooza i fem minuter imorse. Kort och koncist ska det vara.
Sen gick jag upp och klarade dagen. Dock undrar jag vad som hände när jag delade min bena.
Jag ser ut som en Broder Daniel-tjej 2005. Popparlugg from hell, det vill säga.
Kanske krävs det en dusch för att råda bot på det hela.
Och så haltar jag när jag går. Min tå har nämligen fått för sig att få någon sorts infektion.
Men nu har jag gjort en bandage med massa sprit. Mm, älskar sprit.
Så nu hoppas jag att det blir bättre, annars blir det inget högklackat för mig ikväll alltså.

Jag sitter i min ensamhet och längtar till kvällen.
Nu är det skiva igen. Jag har nästlat mig fast i någon sorts TTA-hype också.
Och eftersom mitt nedladdningsprogram lever sitt eget liv, får jag
hela tiden youtuba vilket inte alls är lika trevligt.
Man måste ju byta låt själv. Självbetjäning är inte önskat i alla situationer.

Nu ska jag dricka kaffe och hoppas på koffeinkick.

På återseende.

(Förresten fick jag Mvg på min filosofifördjupning om Nietzsche.
Inga autografer, tack.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0