Carbs

Jag känner mig nästan bakfull och jag antar att detta beror på
att jag sov ungefär fyra timmar inatt. Jag har ett stort jäkla problem
och det är att jag inte kan sova. De enda dagarna jag faktiskt kan sova
är tisdagar, fredagar och lördagar. Anledningen till att jag sover så bra på
tisdagsnätterna är att det alltid är måndagsnätterna som är värst. Ja, precis
som denna då. Eller nu blev det konstig ordning på allt. Men från söndag-måndag
är det alltså disco i mitt huvud och då blir det ingen sömn. Aslite disco från måndag-tisdag.
Då däckar jag till Christine.
Eftersom jag inte kunde sova så tänkte jag att jag faktiskt kunde roa mig med att se på
tv. Men det var inget på tv. Jag låg och kollade på forsränningen på den där skumma Uppsala-kanalen
i ungefär en halvtimme. Sen såg jag även på det där pokerprogrammet på femman. Jag hatar poker
och kan inte spela poker. Därav blev det väldigt värdelöst och borde ha varit världens sömnmedel.
Men inte ens det kunde få mig att somna. 
Skitgrejer.

Och idag har jag sprungit runt på stan i flera timmar känns det som. I jakt på
en klänning. Jag hittade en hyfsad som jag la undan. Men jag ser alltid lite retard ut
i vad jag än provar.

Och så har jag slutat äta kolhydrater. Vi får väl se hur länge det håller.
Jag har iallafall klarat en halv dag. Till lunch åt jag nämligen fisk och grönsaker.
Nu ska det här inte bli någon matdagbok. Men jag kan ju faktiskt bjuda på att ni
får följa mig i kampen mot kolhydraterna. Jag har för mig att jag har provat på det
här med inga kolhydrater förut och då gick det inte vägen. Men nu jäklar.
Nu blir det fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0