Wochenende

Är det okej att vara bakfull två dagar i rad? Jag tror nog att bakfyllan från igår sitter kvar än idag.
Jag är helt slut. Hade planerat att ta mig till min mormor och hämta klänningen som hon har sytt upp åt mig. Men jag tror nog inte på några sådana stora händelser idag. Idag blir väl den största sensationen att jag orkar ta mig in i duschen och sedan sätter på mig pyjamasen igen. Dpck är det inte alls säkert att jag ens orkar det. Jag känner mig paralyserad idag.

Ja, ska jag kanske våga mig på en sammanfattning av helgen?
Fredag: Förfesten hos Gabi var väldigt pseudo-sentimental men det var mysigt.
Sedan förflyttade jag och Astrid oss till Upplands, närmare bestämt jazzbaren. Jag drack en
god drink som pricken över i:et, eller egentligen pricken över 1 liter vin.
Vi blev fulla(re) och begav oss till Orange där jag mest satt i en soffa och var bitter över att jag
var för full. Astrid försökte dansa med fula killar men jag stoppade henne alltid i sista sekund.
När vi hade bestämt oss för att styra kosan till Red room för att träffa de resterande tjejerna fick vi nys
om att det var folk på Palermo. Vi begav oss självklart dit och träffade Tom och Adam.
Sedan blev det hemgång.
Några korta anekdoter: Astrid doppade fötterna i fyrisån, jag fick raseriutbrott och kallade två oskyldiga killar för kvinnoförtryckare, det tog ungefär en timme för oss att gå hem.
Lördag: Jag och Astrid vaknade rätt tidigt med sprängade huvudvärk båda två. Vi gick upp och åt en mastodont-frukost som man alltid gör när man är bakis. Sen låg vi i sängen väldigt länge och såg på 'Du blir vad du äter' och 'Simple life'. Till slut samlade vi kraft för att gå till Willys för att inhandla godis. Sedan blev det återigen sängen och Andra avenyn-repriser som gällde.
Astrid övergav mig till ödet någon gång runt fyra och jag bestämde mig för att sova lite till. Till slut ryckte jag upp mig och gick och duschade och åt middag. Sedan däckade jag till Melodifestivalen och bestämde mig då för att gå och lägga mig i sängen och titta klart. Jag somnade som vanligt på fjärrkontrollen. Aj.
Söndag: Idag tänker jag inte göra ett dugg. Och ibland är det det som är livet på en pinne. Glöm inte det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0