Was

Har precis skrivit klart halva tentan om det goda livet.
Fast egentligen är den inte alls klar eftersom jag irrade bort mig totalt
i slutet och struntade i att besvara själva syftet med det hela.
Jag får nog ställa allt till rätta när min hjärna är med i matchen igen.
Har inte rökt sedan i fredags vilket resulterar i ett starkt röksug.
Snart ska jag gå ut och meka en feting, som vi brukar säga.
Om en halvtimme ska jag vara hos Gabi, kanske är det dags
att börja förflytta sig härifrån.
Idag är jag väldigt väldigt ful. Jag hoppas att jag inte träffar någon
på vägen.
Mitt ansikte är som sagt massakerat och jag vet inte vad som hände
när jag klädde på mig idag, men jag har iallafall väldigt konstiga kläder.
Inte alls snygga, men jävligt sköna.
Det känns lite som att jag är full, hoppas att jag inte skelar idag igen.

På återseende.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0