Was hast du gemacht?

Bilddagboken.se - min oas. Vad har hänt?
De försöker av någon anledning fräscha upp designen på hemsidan lite.
Det går inte hem. Det är så sjukt fult och som alltid så klarar inte deras servrar
av det är mycket folk som är inne. Jag känner ett litet sug efter att bojkotta hela skiten.
Men samtidigt så är det världens smartaste idé, iallafall grundidén med att ladda upp bilder
i kronologisk ordning för en bred publik.
Det är mysigt att sitta och vara nostalgisk över sommarbilder eller våndas över hur fula ögonbryn
man hade 2005.
Men nu kan jag inte tänka mig att det kommer bli mysigt igen.
Det känns exakt som Lunarstorm. Stort och klumpigt och inte alls särskilt effektivt.
Idioti är vad det är.

Jag mår illa efter köttfärsås och sallad. Mest sallad.
Men jättedålig kombo. Klunkade tre glas vatten.
Det liksom skvalpar när jag går. Får en känsla av att
det skulle rinna ut om jag ställde mig på händer.
Jävligt röksugen är jag också. Men jag orkar inte.
Ikväll vill jag bara ingenting. Jag känner mig liten och vill
att mamma eller pappa ska se mig. Men det gör de inte.
Tur att jag har Felix.

/ Hasse Aro

Kommentarer
Postat av: A

seriously, sjukt irriterad. dom maste andra. annars far vi starta en ny, snygg "picture diary". vi ska bli kanda & rika. yeah.

2008-03-17 @ 19:57:01
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0