"Utan dig skulle dagens sinnesrörelser bara vara flagor från förr"

I förrgår såg jag på Amelie. Det var fint.

Jag skrev just ihop min debattartikel lite snyggt. Tog ungefär en kvart.
Det är väl kanske inte det bästa av mina alster. Men ibland måste man få
hetsskriva. Det jobbiga med det hela är att rubriken är totalt värdelös.
Jag brukar alltid komma på töntiga och snitsiga rubriker till mina texter.
Ni vet sådana som lärarna gillar. Men inte idag. Min fantasi är helt borta.
Kanske återfinner den sig tills imorgon då jag har tänkt att lämna i den.
Isåfall kan jag göra en snabb liten ändring och känna mig nöjd och cool igen.
Men det ser mörkt ut på Cameruns avbytarbänk, det gör det.

Jag har flera gånger idag tänkt tanken att dra upp mina persienner.
De har inte varit uppdragna sedan i tisdags och jag är väldigt sugen på
att få in lite ljus. Men varje gång jag ska dra upp dem tar det emot.
Jag vet inte vad det beror på men jag tror att jag har börjat gilla den här
Lan-bunker-joltcola-känslan som har spridit sig över mitt rum.

För övrigt är jag i stort behov av en ny dator.
Bärbar med 80GB hårddisk för 4000 på Alina just nu.
Jag vill verkligen ha den. Funderar på att fråga min käre far
om han inte är intresserad av någon sorts deal. Det är kanske värt
ett försök eftersom denna kommer sprängas i luften vilken dag som helst.

Nu ska jag ta hostmedicin och vila så jag orkar hålla mig uppe hela kvällen.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0