Tönt

Idag är jag stressad. Stressad över projektarbetet och stressad över att jag inte är stressad
när det gäller andra saker utanför projektarbetet.
Vi fick nämligen reda på idag att några dumma lärare har dubbelbokat vår temadag.
Sp1orna har de tydligen tagit ifrån oss. Vi kan alltså inte hålla en temadag för dem.
Nu får de hitta nya ettor till oss. Bra det iallafall. Men det ska sägas att det var en smärre chock
att få reda på en dubbelbokning drygt en vecka innan temadagen ska äga rum.
Angående stressen över icke-stressen. Jag blir arg på mig själv för att jag inte tar tag i saker i god tid.
Jag vet att jag ska lämna in en stor hemtenta nästa vecka, och nu har jag inget plugg alls, men ändå orkar
jag inte. Jag tänker att det löser sig. Men det gör det egentligen inte. Jag orkar inte panikskriva nästa vecka.
Men jag intalar mig själv att jag inte orkar nu heller. Ja, det hela är jäkligt komplicerat. Och jobbigt.
Dock kan jag alltid trösta mig med tanken att det är mindre än tre månader tills studenten. Ganska coolt ändå.

För övrigt deltog jag i en intervju om bloggar och kändisskap idag.
Under denna intervju (pratstund?) kom jag fram till att jag är en riktig tönt.
Jag är en tönt som håller koll på bloggar, modetjejer och stureplansprofiler.
Är inte det lite sorgligt?
Fast å andra sidan vore det endast pretentiöst om jag bara satt och läste på tyska
Wikipedia hela kvällarna. Eller hur?

(Nu ska jag läsa bloggar)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0