Qué?

Jag har ett stort dilemma. Vilken festival-dilemmat kallas det.
Roskilde, Arvika, Hultsfred?
Roskilde känns coolast fast dyrast.
Hultsfred känns som ett måste (men kanske ett senare?)
Arvika känns bäst, men alla dissar det.
Jag är förvirrad. Jag måste ju åka på festival.
Jag kan ju inte åka på charter, jag solar ju inte. Jag blir ju inte brun.
Vit och festival:ig, det är vad jag är.
Ibland önskar jag att jag var lite med charter av mig, men man kan inte få allt.
Jag fick förmågan att kunna dricka mycket öl, inte pigmentet.
Det är orättvist. Fast å andra sidan så är öl säkerligen godare än pigment.

Nu ska här tilläggas att jag fortfarande inte fått något jobb. Så om det inte händer
lär jag sitta inne och läsa Kafka och spela Jetman på Facebook hela sommaren.


Kommentarer
Postat av: P

det är fint att inte va brun! :)

2008-03-04 @ 21:09:48
URL: http://pee123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0