Problemo dos

Jag har ytterligare ett problem.
Nämligen att det inte är någonting på tv ikväll som jag kan tänka mig att titta på.
Jag får seriöst panik. Jag orkar inte sitta vid datorn längre, jag får ont i ryggen.
Jag vill ligga i min säng och se på tv. Men nej, det är inte ett jäkla skit på tv. Jag blir så less.
Vad ska jag göra hela kvällen? Det är ju inte lockande att gå och lägga sig nu.
Men det är nog min enda utväg är jag rädd.
Fan också. När jag flyttar hemifrån ska jag ha alla betalkanaler som finns.
Hemmabioanläggning också.
Tycker ni att mina framtidsplaner är utopiska med tanke på att jag förmodligen inte kommer få något jobb?
Äsch då, jag ska gifta mig rikt förstår ni väl.
Livet på en pinne, så att säga.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0