Papi

Ibland säger folk att jag är bortskämd. Jag brukar alltid protestera.
Men idag känner jag mig faktiskt lite bortskämd. Jag har hört att sådant är
karaktärsdanande. På ett dåligt sätt. Men alla vet ju att jag är en hyvens tjej.
Anledningen till varför jag känner mig bortskämd just idag är att i förrgår pratade
jag med min far och sa "pappa, istället för påskägg, kan jag inte få en påskpeng då?"
Han svarade att det gick bra och vips så fick jag 200 kronor extra på kontot.
Igår handlade jag en fin klänning för 300 vilket resulterade i att min ekonomi var tillbaka
i botten igen. Idag frågade jag åter min far om han hade lust att betala min buss till storvreta
och lite mat. Han svarade ja, och sen pratade vi inte mer om det.
Men så alldeles nyss så kom han in i mitt rum och sa "Amanda, jag för över 500 kronor till dig
i påskpresent" jag svarade "Men det har jag ju redan fått?" "Äsch" svarade pappa och vips så är
jag 500 kronor rikare. Imorgon ska vi gå och köpa nya träningsskor.
Min pappa är snäll. När jag får barn ska jag bli som honom.
Men man får inte släppa på plånboken alltför mycket, för då kan det lätt hända en olycka.

Nu ska jag städa mitt brutalt äckliga rum och sedan försöka ta mig ut och springa.

(Hoppas det här inlägget var lite provocerande och töntigt)

/

Kommentarer
Postat av: P

jag hatar dig

2008-03-21 @ 10:56:33
Postat av: Cissi

Jag fick faktiskt 2 par skor av min mami igår :)

2008-03-21 @ 16:45:27
URL: http://heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0