Nördfaktor 100

Idag har jag haft två lektioner, glömt att lämna in min frånvarolapp,
ätit lunch, tagit en spontantur på ett ascoolt museum (jag är väl medveten
om nördfaktorn), hängt i skolan, glömt att köpa mascara och gått hem från skolan
med strumpbyxorna i knävecken (vem orkar dra upp dem när de väl har glidit ner?)
När jag kom hem drog jag förstås upp dem och nu sitter jag med på dem på plats.
Jag har precis ätit någon odefinierbar maträtt som var helt okej och nu bör jag göra min
engelskläxa eftersom jag har gjort ungefär två läxor under hela kursens gång.

Extra: Det är jävligt snygga byggjobbare utanför mitt fönster just nu.
Varför göra läxor?


/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0