M

Igår såg vi på två dåliga skräckfilmer hos gabi. Dock blev vi rädda ändå trots Emmas ivriga analyserande
av filmen. Hon var nämligen väldigt fascinerad av Australiens klimat.
För övrigt kom jag att tänka på ett roligt citat. Men det är svårt att presentera citat i skrift ibland.
Det var iallafall väldigt kul. Bara sådär i förbifarten.
Jag sov över hos gabi eftersom hon inte vågade sova själv och jag inte vågade gå hem.
Skräckfilmerna satte djupa spår i oss. Vädret idag är kanske inte vad man önskat sig men med
lite öl så tror jag ändå att man överlever. Det gör man alltid.
Jag är hungrig men vi har bara godis hemma. Känns bra.

(Om någon mot förmodan skriver till mig på msn och jag inte svarar så beror
det på att msn spelar mig ett spratt. Och förmodligen er också. Är ärendet alarmerande
får ni helt enkelt ringa)

(Ja, jag säger bara såhär för att någonstans intala mig själv att jag är populär)

(Fan vad töntigt det är med parenteser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0