Koet

Jag har ont i halsen. Jag har ont i huvudet också.
Det är faktiskt ingen bra söndag idag.
Och när jag tänker på att det är måndag imorgon blir jag less.
Jag har frivilligt gått med på att närvara vid någon sorts intervju om modebloggar
och media med några universitetsstudenter imorgon. Jag kan inget om mode och läser
faktiskt bara en modeblogg som egentligen inte är en riktig modeblogg.
Jag kan inte se att jag egentligen kan tillföra något till intervjun.
Men nu har jag gjort mitt val. Det är bara att bita ihop och hålla färgen.

Idag ska vi äta mat innehållandes köttfärs. Det såg jag nyss. För det stod
ett paket köttfärs på diskbänken. Bara tanken ger mig kväljningar. Jag vill inte
äta mer köttfärs.
Säg ordet högt för er själv några gånger. Känn efter och fråga er själva:
Är det verkligen gott med köttfärs?

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0