Klockslag känns lite beigt men jag kommer aldrig på några passande rubriker

Temadagen idag fick faktiskt bra. De som deltog verkade uppskatta det.
Iallafall till viss mån. Nu är projektarbetet över. Känns jävligt bra.
Filosofitentan skev jag klart för en timme sen. Jag är inte alls nöjd, men
det är nog svårt att bli riktigt nöjd. Ett prov är ju en helt annan sak. Man skriver,
får ont i handen och börjar bli röksugen, man går ut därifrån och man tänker inte
mer på det förrän man får tillbaka provet. Med inlämningsuppgifter är det ju en hel jäkla
process innan man blir klar. Först ska man tänka, sedan skriva, sedan korrigera. Sedan
sitter man där i timmar och stoppar in småord och formulerar och har sig. När man
sedan får tillbaka den och får betyg på den undrar man om just alla dessa detaljer gjorde
någon skillnad.

Förutom sprängande huvudvärk är allting riktigt bra. Om tjugo minuter är det Gilmore
girls som följs av OC. Jag vet inte varför men jag har inget liv längre. Jag har alltid så mycket
tid över om man räknar bort den tid jag lägger på skolarbete. Imorgon ska jag iallafall träffa Z och
det är ju ett tecken, om än litet, på att mitt sociala liv inte är helt ur spel.
På fredag blir det pepp hos P. Jag ska dricka kir och minnas sommaren då vi drack det i plastglas
och ångrade in mot natten att vi inte tog med oss en extra tröja. Eller så blir det inte riktigt så poetiskt.

Det börjar våras för studenten och obligatoriet är ju att man sitter och letar efter studentklänningar.
Forever21.com har ungefär 30 klänningar som jag vill ha.
Känns lite oöverkomligt.
Men jag gillar den här. Kanske lite väl enkel. Men jag gillar den ändå.

image38


Dags för att mätta hungern med lite kaffe.
P to the eace.

/

Kommentarer
Postat av: A

aaaawwh, kir!

2008-03-19 @ 15:59:36
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com
Postat av: P

ååh, grym kläänning! BUY IT!!!

2008-03-20 @ 20:46:04
Postat av: Cissi

Jättefin, dock lite underklädesvarning på den

2008-03-21 @ 16:51:50
URL: http://heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0