Jada

Om tio minuter är det melodifestivalen. Vilket betyder Björn Gustafsson på tv.
Han är den enda anledningen till att titta på skiten.
Melodifestivalen är som en könssjukdom som sakta men säkert förpestar och utplånar
vårt annars så rika kulturliv.
Men man måste ändå ha i bakhuvudet att just schlager är något speciellt. Det tillhör liksom
inte den riktiga världen. Men ändå så kan jag inte låta bli att undra om de artister som ställer upp
är seriösa eller inte. Jag kan faktiskt inte förstå hur man självmant kan ställa upp på att förödmjukas
av stora delar av svenska folket. Fast egentligen tycker jag nog inte att de är artisterna som är det mest pinsamma. De pinsamma är väl de människorna som tittar på det.
Jag är pinsam.
Charlotte Perelli ser ut som en defekt barbiedocka som bör reklameras.
Nordman är en gammal kåkfarare som inte kan sjunga.
Tacka vet jag Björn Gustafsson.
(Dock är han ute efter blonda tjejer med stora bröst. Jävla skit.)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0