Intressant

Eftersom jag just nu har väldigt tråkigt i brist på annat att göra har jag nu betraktat min MSN-lista
en liten stund. Efter lite tänkande kom en fråga upp: Vad är det för människor jag har på min MSN egentligen?
Då syftar jag ganska ytligt endast på deras så kallade screen name. Men jag har verkligen svårt att förstå varför någon skulle bry sig om att den ena längtar till 17 mars 2012 eller om den andra älskar djävulen? Eller varför inte bara ta dem som febrilt fiskar efter konflikter med namn som "Men shit, somliga är ju bara för mycket" eller "Jag hatar er". Fast värst är ändå de med könsord och hundra smilegubbar i sina namn.
Nu kanske ni har tänkt att kommentera  "Men är du dum eller? Varför tar du bara inte bort de personerna?"
Och det är faktiskt precis vad jag har gjort. Eller iallafall de flesta av dem. Vissa har jag kvar som en fin gest sådär. Ni vet gamla klasskompisar ska man ju hålla sig i god med.
Ibland är jag riktigt storsint av mig. Jag menar, att ha post-pubertala 17-åringar på sin MSN-lista sänker ju ens sociala status ganska rejält.

(Jag önskar att jag inte var tvungen att påpeka att jag är lite sarkastisk och ironisk. Men jag har sent omsider upptäckt
att det finns människor som läser denna blogg som helt saknar intresse för humor och tonårsironi)


Kommentarer
Postat av: A

gud sa manga svara ord du fick med i ett och samma blogginlagg. vackert.

det luktar mat har. jag ar hungrig. men mest ar jag roksugen.
om du skulle undra, alltsa.

2008-03-11 @ 17:11:45
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com
Postat av: P

alltså vadåö... du är ju typ dumihuuvetööö.. OFTA det sänker ens vahettede.... sociala! status för att man har 17åringar på sin msn. TÄNK OM, bruden. tro inte att du är någtöö.

2008-03-11 @ 18:15:11
URL: http://pee123.blogg.se
Postat av: Amanda

Haha jag älskar dig P.
MEN ALLTSÅ SLUTA MUCKA MED MIG.
Jäla fjortis alltså hehehehe

2008-03-11 @ 18:41:25
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0