I'm back

Idag mår jag bättre. Jag har ingen feber.
Dock hosta och snor och såntdär. Men det är världsliga saker.
Imorgon ska jag gå till skolan. Jag saknar skolan faktiskt. Det gör jag alltid när jag är sjuk.
Det beror mest på att jag vill träffa folk men också för att det ger en väldig stimulans.
När man är sjuk kan man inte göra annat än att ligga i sängen och se på amerikanska talkshows
som propagerar för miljövett men ändå bjuder tittare på otaliga flygresor till Thailand.

Nästa vecka kommer bli stressig vilket kanske inte är särskilt trevligt. Men just nu orkar jag
faktiskt inte bry mig. Imorgon ska jag ta tag i mig själv och försöka skriva min debattartikel.
För idag är jag faktiskt för trött. Jag kommer väl iochförsig vara trött i en vecka nu. Men inte såhär
trött förhoppningsvis.
Min katt har lagt beslag på min säng. Visst jag kan köpa att han lägger sig i fotändan eller mitt på täcket,
men på kudden? Det är fan inte schysst.

Kanske är det dags för en dusch nu.
Man kan göra roliga frisyrer med mitt hår. Ungefär så rent är det.

AW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0