Ich bin nichts, das Volk ist alles

Jag har nog aldrig varit såhär produktiv under en bakisdag någonsin.
Jag har både åkt och handlat med mina parentaler och hälsat på hos mormor
och morfar. Därefter gått igenom ungefär 50 stycken enkäter och fått nackspärr.
Dock har jag inkasserat väldigt mycket idag.
Två väskor, ett halsband, ett par örhängen. Det bör tilläggas att jag inte har gjort
av med några pengar. Jag är en golddigger och en stolt sådan.

Jag orkar egentligen inte berätta något om gårdagen för att det egentligen inte
finns något särskilt att säga. Det var en vanlig Palermo/Upplands-kväll. Det var
trevligt och vi var fulla.
Ramlade hem med pommes frites i ena handen och mobilen i den andra.
Jag är expert på ovidkommande fyllesms med otaliga stavfel. Härligt.
Vågar inte kolla utkorgen idag tror jag.

Nu är det dags för en powernap.
Det är livet på en pinne alltså.

/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0