Freitag

Och så var det fredag igen. Dagen har varit solig och fin. Har rökt alldeles för många cigaretter men
det känns ganska irrelevant. På fredagar ska man bara vara glad. Och det är just det jag är.
Ikväll ska vi dricka vin och sedan gå ut och slå runt (antagligen världens fulaste version av 'att gå ut på krogen').
Det blir nog fint. Med lite vin blir allting fint.

Men även rosor har taggar, som vi brukar säga. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Jag har helt enkelt inget att ha på mig. Det är kört för mig. Funderar på att köra en Naken-Janne. Det vore något det.
Nej men skämt å sido. Jag funderar på att kanske köra samma outfit som jag har kört de senaste utgångarna. Och jag gör nog det faktiskt. Folk får väl kalla mig äcklig om de vill. Jag tvättar ju åtminstone kläderna.

Nu ska jag ta en välförtjänt powernap.

See you in the mosh! (skämt åsido återigen)
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0