Fett

Jag har ägnat kvällen åt att leta jobb.
Jag hittade ett som jag hade potential till att ens söka.
Jättebra, verkligen. Men en sökning är ju bättre än ingen.
Kan vi ju låtsas.

Imorgon ska jag gå till skolan och jag känner mig faktiskt rätt pepp
nu när jag har skrivit debattartikeln och slipper ha ångest över den.
Den enda ångest jag har ikväll är över vikten.
Jag har blivit tjock. Alltså på riktigt och ingen jävel har sagt något.
Förutom mina föräldrar då, som ständigt har tjatat om att jag minsann
har haft aptit trots att jag har varit sjuk. Ja, det borde ju vara straffbart. Eller?
Jag är så trött på den här skiten.

Nu ska jag knarka hostmedicin.

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0