Existentialismen - en humanism?

Det är frågan vi alla ställer oss. Kanske.
Jag ska åtminstone försöka besvara den i min filosofitenta.
Och så ska jag förmodligen skriva om det goda livet.
Jag blir stressad över bara tanken. Jag är nog inte så bra på
att filosofera när jag måste filosofera över ett redan bestämt ämne.
Det här kan gå hur dåligt som helst. Men jag hoppas på ett VG åtminstone.
Den som lever får se.

Som så många andra har jag drabbats av någon slags epidemi av finnar.
Min panna ser ut som ett rödljus. Min haka ser mest ut som ett slagfält.
Blodig massdöd.

Men jag har faktiskt inte tid med det här egentligen.
Måste läsa, läsa, läsa. Och läsa.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0