Exi...

Nu har jag suttit fastklistrad här sedan klockan tre. Inte på grund av bloggar eller Facebook. Nej, på grund av den där ondskefulla filosofitentan. Under dessa tre timmar har jag förmodligen skrivit ordet "existentialism" femtio gånger. Förutom ångest har jag drabbats av nackspärr och ryggont. Men utöver detta är allting rätt bra. Ikväll börjar 100 höjdare med Filip och Fredrik. Jag och populärkulturen rider igen - som jag brukar säga.

Det som försvårar min mentala kapacitet just nu är brist på energi.
Dietveckor for shizzle. Are you in or are you out?
Jag är in som fan.

Jag blöder visst näsblod upptäckte jag nu.
Inte forsande, men lite lätt pårlande ned mot läppen.
Äckligt, nu ska jag stoppa papper i näsan sådär som man gör.
Kan ju låtsas att jag varit med om något coolt slagsmål.

/

Kommentarer
Postat av: A

at manniska. at.

2008-03-17 @ 19:36:06
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0