Djupt som fan

Fan vad jag har ångest idag. Ångest över att jag har gått upp så mycket i vikt.
Jag tittar på gamla foton och inser att allt faktiskt var bätte förr.
Snyggare hår och mycket mindre oönskat fett. Men jag orkar inte. Det är så sjukt
svårt att gå ner i vikt på ett bra sätt. BLÖH. Jag är så jävla trött på det här. Så jävla jävla jävla
trött. Det går aldrig över.
Aldrig.

Annars har dagen varit bra. Jag har fikat x 2 och haft en lektion.
Var även på stadsbiblioteket och letade efter 'Det andra könet' men fann
den icke. Biblioteket i skolan är stängt på grund av sjukdom, som vanligt.

Nej, detta leder ingen vart. Just nu är jag bara deppig och tankespridd.
Var jag verkligen tvungen att äta middag? Tänker jag. Sedan inser jag att
jag faktiskt var tvungen. Man kan inte strunta i att äta och tro att allt ska bli bättre.
Men det känns åtminstone bättre, jag känner mig åtminstone bättre.
Men nej, min kloka hjärnhalva säger stopp.
Jag är förlorad ikväll.

/

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer fett mer att shakea mindre fett inget att shakea

2008-03-05 @ 22:33:12
Postat av: curre

EH DU. du ar snygg. & forresten gar allt over, aven om det tar forbannat javla lang tid, sa lang tid att man tror att det inte gar over men det gor det.

2008-03-07 @ 15:53:46
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0