Cribs

Världens tråkigaste kväll är vad det är.
Men snart är det slut och imorgon är det söndag.
Partydagen.
Jag ser på Cribs och undrar varför det finns så jäkla många konstiga människor.
Är alla samlade i USA eller finns det fler av dem?
En töntig sångare från en töntigt töntrockband som har tjugo töntiga fyrhjulingar.
Jävla tönt.
En fjortonårig skate-kille som har en svindyr bil som han inte ens får köra. Han får
inte ens övningsköra än. Tönt.

Jävligt mycket matångest idag.
Jag hatar det.
Nej, ingen emoblogg här inte.
Jag har bara så tråkigt.
Ack så tråkigt.

Jag hittade en cigarett i min väska.
Det är de små sakerna i livet som bringar lycka.
Dags för lite hederligt rökande.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0