Cast

Satte mig framför datorn och tänkte:
"Vad skönt att klockan inte är så mycket. Ingen kommer vara inne på msn
så jag kan sitta och läsa alla bloggar helt ostört"
Jahaja, trodde jag alltså. Ingen av de bloggar jag läser är uppdaterade sen
igår kväll. Fy farao. Det skär i hjärtat. Vad ska jag nu göra? Blir väl till att kolla
veckans väder på SMHI och planera in kvällens tv-program på tv.nu.

Snart ska jag gå ut på en välbehövlig powerwalk. Det är snö och sol.
Vilken fin kombo. Förhoppningsvis vill Astan träffa mig senare idag.
Har caféer öppet idag? Känns ju faktiskt som att de borde ha öppet.
Jag har inte rökt sen i förrgår. Istället har jag snott snus av pappa
och det hjälper inte. Har också försökt dämpa suget med choklad.
Fungerar inte heller.
Jag får helt enkelt ge mig ut och köpa snart. Men igår var jag alldeles
för bakis för att ens tänka på att gå utanför dörren.

Åh. Fan vad jag blev sugen på kaffe och en cigarett nu.
Jag hoppas på att Lions är öppet idag. Snälla?

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0