Achtung

Nu är det lov. Mördarveckan över.
Lite ångest över att jag skolkade från både EngelskaC-lektionen och tyskan.
Men ibland får man faktiskt vara lite ung och rebellisk. Det är inte kul att vara
pluggis och moraltant hela tiden. Tro det eller ej.

Idag köpte jag en klänning jag inte hade råd med.
Dock betalade mamma och pappa 2/3 av den.
Men är man fattig så är man.
Imorgon är det fest och ingen kan vara mer taggad än mig.
Kiren och ölen ligger i kylen och väntar på mig.

Jag har faktiskt inget riktigt intressant att skriva om.
Jag har inte heller något ointressant att skriva om på
ett intressant sätt. Det är helt enkelt kört.
Jag återkommer när jag har kommit på något storslaget.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0