A-lagare

Är nyss hemkommen från cirka fem timmars projektarbetande.
Inom de där fem timmarna lyckades vi klämma in lite pizzaätande och youtubande också.
Jag och carro fick ta på oss äran att gå ner till Pärlan och beställa pizza.
Detta framkallade viss ångest eftersom det inte är ofta man är där nykter. Det är inte
ofta man är där på en söndag klockan fem heller. Föga förvånande var det att det satt ett
gäng a-lagare där och drack öl och löste korsord.
Projektarbetet är på uppgång. På onsdag smäller det. Sen är det över. Känns jävligt skönt.
Dock är denna vecka inte att leka med. Imorgon ska jag ägna dagen åt att skriva klart filosofitentan.
På tisdag har vi möte med handledare klockan nio, möte med studierektor runt lunch och sedan scenbyggning 16.30. Ska även försöka klämma in ett träningspass där emellan och förbereda ett tal till engelskan tills på onsdag. Jag har ingen aning om hur detta ska gå till. Är det någon gång man kommer gå in i väggen så är det väl nu.

För övrigt har jag funderat på om man kan vara kär i någon man aldrig har träffat.
Om man kan det så är jag kär i Björn Gustafsson. På riktigt.
Ett äkta teenage-crush är vad det är. Och här sitter jag som en annan Linnea Pettersson och blandar
engelska uttryck med svenska.

Om några minuter är Magnus Betnér med i parlamentet.
Icke att missa.


//

Kommentarer
Postat av: Cissi

Din jävel, jag är för fan också kär i honom!

2008-03-17 @ 20:50:44
URL: http://heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0