907

Nu orkar jag inte mer. Jag blir bara sjukare och sjukare hela tiden. Jag förstår frustrationen över att det här har blivit någon sorts självömkans blogg, men så är det bara. Febern blir bara värre och förkylningen eskalerar. Dessutom har jag tappat allt smaksinne. Det enda positiva i det hela är att jag har fått Cocilliana. Hostmedicin innehållandes morfin. Den hjälper inte överdrivet mycket mot min tuberkuloshosta men man sover jävligt skönt.

Min mor misstänker bihåleinflammation. Isåfall blir det penicillin.
Då kan vi säga hejdå till partyamanda redan nu.


/

Kommentarer
Postat av: astrid

haha jag säger ju att cocilana äger! men fan ta och krya på dig snart. sans toi, je suis desolée!

2008-03-01 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0