896

Idag vaknade jag av ytterst obehagliga besvär.
Bröstsmärtor och magsmärtor. Lägg till en nackspärr på det så är njutningen nådd.
Men det börjar ge sig nu. Hoppas jag. Jag är lite halvt paranoid angående bröstsmärtorna.
Får för mig att jag kanske har drabbats av en infarkt eller hjärtmuskelinflammation.
Jag får för mig väldigt mycket. Inatt fick jag för mig att det stod en man i min dörröppning.
Det var så verkligt att jag var tvungen att tända lampan för att se efter. Men det visade sig att
det inte stod någon man där. Det var bara kläder som hängde ut ur garderobsdörren.

Jag börjar klockan 14.05 idag. Har ett möte klockan 12.45.
Klockan är nu 09.18. Vad ska jag göra för att döda tiden?
Jag skulle kunna städa mitt rum. Men det känns tråkigt.
Jag skulle kunna kedjeröka. Men jag har varken cigaretter eller tändare.
Jag skulle kunna gå till skolan tidigare och läsa tidningar i biblioteket som den
prettonörd jag är. Det får nog bli så.
Men först ska jag gå igenom dagens bloggar och dricka upp mitt kaffe.



/

Kommentarer
Postat av: A

vad ar det for fel pa dig? varfor sover du inte?

2008-03-12 @ 14:31:40
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0