13.42

Jag anar att jag håller på att gå i personlig konkurs.
Jag får bara färre och färre läsare. Det gör mig lite ledsen. Jag som trodde
att jag var som skapt för detta. Jag som nästan har skrotat min gamla hederliga
dagbok för den här bloggen. Min hjärna har tillochmed blivit bloggskadad. När det
händer något roligt kan jag per automatik tänka "Åh, det här ska jag skriva i bloggen".
Det är ett ganska äckligt beteende. Man ska vara impulsiv. Man kan ju faktiskt inte planera
sin inlägg i förväg. Det har jag inte gjort denna gång. Och inte föregående heller. Detta inlägg
är väldigt impulsivt. Jag vet knappt vad jag skriver för att det är så jädrans impulsivt.
Ja, jäklar i min lilla låda. Jag är impulsens okrönta drottning.


/

Kommentarer
Postat av: A

hehe. jag tycker att din blogg ar rolig. "impulsens okronta drottning". hehe. heee.

2008-03-11 @ 14:39:18
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0