0968

Jag fick ångest över att föregående inlägg var så hemskt tråkigt.
Därför måste jag nu kompensera detta med att vara jävligt intressant i detta inlägg.
Det kan bli svårt.
Jag ser lite halvt på "Fråga Olle" och undrar meningen med detta program. Det är verkligen
totalt värdelöst. Det är inte ens roligt eller särskilt givande. Okej, jag medger att det var spännande
när man var 14 och någon sa ordet 'knulla' högt utan att skämmas. Det var ju riktigt sensationellt.
Men jag kan inte tänka mig att programmet egentligen riktar sig till prepubertala killar och tjejer som sitter
och väntar på den stora dagen. Men vad vet jag?

Jag ska passa på att recensera "Morgonsoffan" som började ikväll.
David Batra och Björn Gustafsson i samma program. Det kan inte gå fel, tänkte jag.
Men det kunde det. Eller det gick väl kanske inte fel. Och jag hade nog skyhöga förväntningar.
Men Björn fick endast vara med i cirka tre minuter?
Dock var de tre minuterna guld värda. En halvt autistisk Björn Gustafsson på en skateboard kan
verkligen inte slå fel. Men jag måste medge att jag ändå är besviken. Jag vill ha mer Björn och mindre Petra.
Mer jul ge mig, mer jul ge mig. Ni vet den där låten som man alltid lyssnar på när man klär julgranen och pappa sliter sönder ljusslingan.

Jag har en toarulle på mitt sängbord och två Harry Potter-böcker. Det ser ut som ett rum som tillhör en 15-årig kille. Men icke. Ibland kan det gå fel.

Jag påstår att jag är jävligt rolig. Men ibland är jag jävligt tråkig.
Jag är endast tråkig när jag har tråkigt.
Nu har jag tråkigt. Jag ger upp. Nu ger jag fan i mig upp.

(Jag svär för mycket, jag vet. Men det får mig att låta tuffare.)

/

Kommentarer
Postat av: A

VARFOR ar det alltid pa din blogg jag hittar alla roliga googleannonser? "Trevliga thailändska kvinnor söker män för vänskap. Bli medlem nu!"

2008-03-13 @ 16:42:08
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0