Q

Känner att det faktiskt är dags för en uppdatering, nu när jag äntligen är hemma och har tillgång
till min dator.
Jag minns inte riktigt när jag skrev det senaste inlägget så jag kan inte köra på att börja där jag slutade.
Därför hoppar jag rätt in på midsommarafton och diverse.
Midsommar var sjukt kul. Vi var hos P och David ute i Öregrund (Östhammar? - Nej, jag har fortfarande inte
förstått var vi var någonstans.) Jag provade sill för första gången i mitt liv, vilket var en upplevelse i sig. Kanske
får mina smaklökar mogna ett tag till.
Överlag var allting jävligt lyckat. Bortsett från lite pubertala tonårsfasoner och panikångestattacker.
Gårdagen var väl kanske inte fullt lika härlig. Jag vaknade runt elva i en mögelskadad stuga efter cirka
fyra timmars sömn, om ens det. Jag försökte sedan att råda bot på bakfyllan genom en kalldusch (hade det funnits varmvatten hade jag kanske övervägt detta). Jag fick brainfreeze (nästan) vilket resulterade i extrem huvudvärk. Vi botade dock detta genom att dricka litervis med cola, äta varmkorv och se på friidrottstävlingar på tv.
På eftermiddagen blev det hemresa och sedan hängde jag i Norby-hooden. Idag har jag umgåtts med ash the trash som har anlänt från Turkiet.
Summa summarum av helgen:
Asbra.

Nu ska jag ladda upp de få bilder jag tog under
fredagen.

Auf wiedersehen (wiederhören?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiederschreiben?

2008-06-23 @ 19:05:53
Postat av: Amanda

wiederschreiben skulle bli väldigt konstigt eftersom det då skulle betyda på återskrivande?

2008-06-24 @ 21:46:34
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0