BERLIN

Vi ska åka till Berlin och jag är så jävla glad.
Jag, Malin och Astrid åker den 15 Augusti.
Det blir fint. Jag dissar charter för att kolla på
Berlinmuren och dricka öl. Det kan ju nästan inte bli bättre.
Tacka vet jag Ryan air och billiga flygpriser.

Om tre dagar är det student och jag har ungefär ett
kilo fjärilar i magen. Dock upplever jag dem mest som
halvutvecklade larver som bara stör. Jag är jävligt nervös.
Jag vet inte varför men det finns mycket som talar för att jag
kommer kunna sova cirka en timme natten till torsdag.

Nu ska jag peppa Malin när hon bokar biljetter.
Jag återkommer när något intressant har hänt i mitt liv.
(Misströsta inte, jag har inte så höga krav på vad som är intressant)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0