"Veckans sämsta"

Jag har tidigare försökt mig på det där med listor och liknande. Det har varit innelistor (om än inte så seriösa kanske),
det har varit dagens-låt och liknande och det har varit veckans band.
Allt detta hissande och hyllande av artister, maträtter och offentliga personer har gjort mig trött. Ack så trött.
Nu har jag kommit på det ultimata. Det som egentligen är det intressanta i en lista. "Veckans sämsta" så klart.
Detta koncept är oslagbart. Men för att effektivisera systemet lite och för att motiveringarna inte ska bli för utdragna kör vi på max fem punkter som förklarar varför den/det som har blivit listad/listat har placerats där.
Denna vecka vill jag lista sing and songwritern Lasse Lindh för att:
- Hans sångröst är obefintlig.
- Hans texter är så värdelösa att man vill skära upp magen, stoppa in handen och dra i sina
inälvor i ren frustration.
- Han försöker efterlikna Lars Winnerbäck och Timo Räisänen på ett halvhjärtat sätt. Kom med någonting nytt.
- Han är ungefär lika duktig på scen som jag är klockan 02.00 på en kareokebar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0