Unzdag

Tänker att jag ska skriva ett inlägg, men tänker att jag inte vet vad jag ska skriva.
Det känns uttjatat att skriva om att jag är bakfull. Det börjar tillochmed jag att tröttna på.
I natt åker mina föräldrar till Grekland i två veckor. Jag blir lämnad kvar. Utan någon.
Alla åker iväg och jag stannar kvar. Men sen är det jag som åker. Faktiskt.
Eftersom jag inte kommer ha någon att umgås med när jag vill och var jag vill nu
i en vecka/två veckor framöver funderar jag på vad jag kan tänkas sysselsätta mig med.
Kanske blir det lite träning och lite diet:ning. Kanske blir det lite utflykter till mormor och kanske
blir det korsordslösning och en kavalkad av Harry Potter. Men jag vet inte, kanske kan någon
förbarma sig över mig? Det vore schysst.

Nu ska jag vila i väntan på att mamma och pappa åker iväg och beställer pizza.
Ibland är bakfyllan rätt härlig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0