Dag ett i frihet

Idag yttrade jag de ord jag aldrig trodde att jag skulle yttra:
"Fan, jag önskar att jag var Blondinbella"
Faktum är att min ekonomiska situation har fått mig att tappa
förståndet. Nu vill jag alltså bli moderat, blond och braceface:ad.
Nej, nu får jag ta och lugna ner mig. Pengar är inte allt här i världen,
som en vis man en gång sa.
Man kan faktiskt ha kul utan pengar (eller?). Idag hade jag det trevligt.
Fast det var iochförsig under inverkan av pengar. Men inte några höga belopp.
Idag har jag:
- Fikat med fina tjejer som jag inte kommer få träffa på ett tag
- Rökt cigaretter och fått ont i halsen (Är det ett tecken på att jag ska sluta?)
- Köpt en kjol för 120 kronor som P först köpte men sedan ville lämna tillbaka
- Åkt på roadtrip med femmans buss till Ica Maxi för att hälsa på Emma och hänga
i en trasig busskur.
Det var idag det. Imorgon ska jag börja träna, städa mitt rum och sedan avsluta det hela med
att dricka öl. Hälsosamt? Nej. Kul? Ja.


Kommentarer
Postat av: malin

mig får du ju träffa imorgon och sen flyttar jag in i åsa och rogers rum ;)

2008-07-14 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0