Can I have it like that (Jag försöker utveckla min musiksmak)

Jag vet inte när eller hur det hände men jag misstänker att min kropp har gått in i väggen.
Trots att jag gick och la mig klockan tolv igår kunde jag inte förmå mig att gå upp förrän vid elva.
Efter detta bakslag skyndade jag mig ut för att promenera. Efter tio minuter bestämde jag mig för
att springa istället. Jag sprang en raksträcka på ungefär fem minuter och sedan världens mördarbacke
på det. Sen var det bara att kasta in handduken. Jag har ingen kondition längre. Jag har inte ens några
muskler. Men jag tog till slut tag i mig själv och sprang i ungefär femton minuter och gick i femton, avslutade
sedan med en megaspurt hem. Men ÄNDÅ. Jag skulle förmodligen inte ens ligga bland topp-tio i ett senior-lopp
för funktionshindrade.
Så nu är det dags. Nu måste jag få tillbaka min kropp på banan igen.
Varma sommardagar, öl och cigaretter lockar nu väldigt mycket, så önska
mig lycka till, big time.

Nu ska jag försöka fixa U-torrent och Winamp så att jag kan få någon
ordning på min musik. Fast Winamp är ju verkligen dåligt och Media Player
likaså. Vad ska man ha egentligen? I-tunes? Nej, tacka vet jag gamla hederliga
cd-skivor. Det var mycket lättare förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0