Bilnasarkista

Imorgon ska jag dricka öl med en tjej som jag har saknat väldigt mycket.
En tjej som jag inte träffat på alltför lång tid. Jag pratar självklart om Sofia.
Min fia. Det kommer bli fint. Vi har glidit ifrån varandra och det gör mig ledsen.
Antingen växer man ifrån varandra eller så glider man ifrån varandra. När man växer
ifrån varandra då är det på något sätt meningen att man inte längre ska umgås lika
mycket. Man utvecklas åt olika håll just för att det ska vara så. Men jag och fia har inte
vuxit ifrån varandra, vi har glidit ifrån varandra. Och det gott folk, det är en helt annan sak.
Det är meningen att vi ska umgås lika mycket som förut. Det är meningen att hon ska vara
en av de där nummer ett-kompisarna, men tiden är inte anpassad för det just nu. Det är bara
så. Allting krockar just nu. Men det får man finna sig i.
Imorgon ska vi iallafall bli fulla. Dessa sommartider förvandlar mig till ett
hawaii-fyllo. Bondbränna och bilnasarkista, fy fan. Men jag gillar läget rätt
skapligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0