Arbetsskador

Idag har inte varit den bästa av dagar. Jag somnade vid halv ett igår efter att ha varit på bio.
Jag var på bio för första gången sen jag och Carro såg Hipp Hipp Hora. Det lär ju ha varit
ett bra tag sen nu. Självklart såg vi Sex and the City och en var exakt så bra som jag hade förväntat mig.
Den innehöll allting som den skulle - Lite sorg, lite glädje och extremt snygga kläder.
Men nu ska vi inte spä på Sex and the city-debatten något mer. Den börjar bli uttjatad.
    Bristen på sömn gjorde att jag idag har varit jävligt disträ och konstig. Vid vissa tillfällen har jag nästan
känt mig lite dragen. Men det är ju bara härligt sådär på onsdagsmorgonen (eller?). Det jag skulle komma till
var att jag gjorde en så klumpig grej idag (jag skyller det på bristen på sömn. Man kan inte vara så brutalt klumpig annars.) Jag höll på att skruva i en skruv då jag tryckte in skruvdragaren så hårt för att sedan släppa då den roterade och slog till mig
rakt i tinningen med en jävla fart. Det gjorde så ont att jag trodde att jag skulle få hjärnskakning. Det var en lättande känsla när jag vände mig om och såg att ingen hade sett det. För jag lovar er mina vänner, det var America's funniest homevideos-material. Och nu har jag en fin bula i tinningen. Arbetsskador borde man väl få ut på försäkringen?
Apropå arbetsskador. Eftersom jag står på knä hela dagarna och går i massa trappor har mina knän fått för sig att inte vilja vara med längre. De pallar helt enkelt inte trycket (från min kroppsvikt?). Nu har jag konstant ont och har väldigt svårt för att böja dem. Mamma tror att det kan vara någon sorts inflammation. Jag hoppas på att det är något långvarigt som kommer ge mig men för livet. Jag älskar försäkringspengar.

Nu ska jag powernappa. Eller så går jag och lägger mig för natten.
Det får tiden utvisa.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0