stavros

Sådärja. Är det något jag är rätt bra på så är det att äta. Inte för att jag påstår att det skulle vara en så fin egenskap. Men alltid något.

Jag har funderat lite kring huruvida det är nördigt med korsord eller inte.
Egentligen är det ju bara ett tidsfördriv. Ett väldigt simpelt sådant. Jag vet inte om det utvecklar
hjärnan särskilt mycket egentligen men det gör till exempel inte OC eller Scrubs heller.
När sudokun gjorde sitt intåg var det ju inte töntigt. Utan det var rent ut av tufft att vara bra på det.
Då borde det vara samma sak med korsord. Kanske är det lite mer simpelt. Men jag ska säga er
att det finns korsord som är väldigt svåra och kryptiska. Exempel från min korsordspocket finns tillgängliga.
Inte för att jag skulle sluta med mitt party-intresse bara för att folk anser det töntigt. Men jag menar hur hög
nördfaktor är det egentligen? Om det är nördfaktor 10 känns det minst sagt jobbigt att jag ägnar så mycket tid åt det. Men å andra sidan så kamouflerar jag min korsordspocket med ett papper när jag sitter i skolan. Tur är kanske det.

Nu har jag inte tid med det här längre.
Jag har ett tight tidsschema.
19.49 - 19.56 - Bloggläsning / Wikipedia
19.56 - 19.58 - Bädda sängen
19.58 - 19.59 - Borsta håret
20.00 - Andra avenyn

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0