Sonntag

Och så var det söndag igen. Jag har fördrivit första delen av dagen med att för det första äta frukost. Jag äter sällan frukost. Men idag var det big time party och fyra koppar kaffe. Det satt fint.
Sedan dess har jag även försökt att lösa lördagskrysset i UNT. Det går inte särskilt bra. Men jag lovar er, innan kvällen är slut så är det löst.
Vad har jag mer gjort idag? Jo, jag har lyssnat på Joy Division. Det gör ont i magen. Rysningar och frossa. Så är det. Inte för att jag egentligen är såhär djup. Men när det kommer till bra musik så är jag en svag individ.

Klockan är fortfarande bara ett. Jag börjar bli kluven angående vad jag ska ägna dagen åt.
Jag ska försöka ta mig ut och gå trots träningsvärken och jag ska försöka ta tag i att städa mitt rum
och skriva en geografi-uppgift. Sedan kanske lite Lions-fika på det också så är biffen kirrad.

Nu ska jag ta tag i livet.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0