Sonntag

Okej. Klockan är 19.15 och jag har suttit på ungefär samma plats hela dagen. Här framför datorn i fullständig harmoni. Dock har jag varvat det med geografiplugg och jag känner mig faktiskt duktig som har gått igenom alla sidorna två gånger och antecknat. Jag förstår fortfarande ingenting av orkaner, vindsystem och biosfärer men det är sådant man får ta. Det är fortfarande rätt långt kvar till provet.

Jag sitter här i ren besvikelse över att Hanna Fridén aldrig uppdaterar sin blogg. Jag blir ack så ledsen och frustrerad. Jag har fått sysselsätta mig med Stureplan-bloggarna hela dagen och det är inte alls lika roligt. Inte ens hälften så roligt faktiskt.

Nu funderar jag på att lägga mig till rätt och läsa lite Harry Potter. Jag känner att det var alldeles för längesen. Samtidigt är mitt sittamedhuvudetienbok-behov redan fullmättat för dagen. Men lite Harry kan aldrig skada.
Även den femte koppen kaffe för dagen ska intas.
(Jag har rökt en cigarett idag. Jag är ledsen, röksugen och självömkande. Även lite post-pmsig. Ge mig cigaretter JETZT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0